Even voorstellen

Even voorstellen

Even voorstellen

Gespecialiseerd in het ontwerpen van digital, web en print, om de ware essentie van jouw merk vast te leggen.

Person wearing a blue puffer jacket and red backpack standing in front of a light blue building on a city street.
Person wearing a blue puffer jacket and red backpack standing in front of a light blue building on a city street.
Person wearing a blue puffer jacket and red backpack standing in front of a light blue building on a city street.

Ik ben Dimitri Reijniers. Senior Brand Designer met een passie voor alles wat digitaal beweegt. Denk aan interactieve concepten, slimme user experiences en ontwerpen die niet alleen mooi zijn, maar ook werken. Uiteindelijk telt maar één ding: het resultaat.

Werkwijze in 3 stappen

Werkwijze in 3 stappen

Werkwijze in 3 stappen

A dreamy purple, pink, and orange gradient.

Kennismaken

Even de koppen bij elkaar. Geen ingewikkelde sessies, gewoon een goed gesprek over wie je bent, wat je doet en waarom dat ertoe doet. Koffie erbij en rustig aftasten waar jouw merk naartoe mag groeien.

A dreamy purple, pink, and orange gradient.

Kennismaken

Even de koppen bij elkaar. Geen ingewikkelde sessies, gewoon een goed gesprek over wie je bent, wat je doet en waarom dat ertoe doet. Koffie erbij en rustig aftasten waar jouw merk naartoe mag groeien.

A dreamy purple, pink, and orange gradient.

Kennismaken

Even de koppen bij elkaar. Geen ingewikkelde sessies, gewoon een goed gesprek over wie je bent, wat je doet en waarom dat ertoe doet. Koffie erbij en rustig aftasten waar jouw merk naartoe mag groeien.

A dreamy light blue and yellow gradient.

Afstemmen

Alle ideeën op een hoop, kijken wat blijft plakken. Wat werkt, wat voelt goed, wat past écht bij jouw merk? Tijd om keuzes te maken en het plan scherp te stellen. Geen stijve strategie, wel een duidelijke richting.

A dreamy light blue and yellow gradient.

Afstemmen

Alle ideeën op een hoop, kijken wat blijft plakken. Wat werkt, wat voelt goed, wat past écht bij jouw merk? Tijd om keuzes te maken en het plan scherp te stellen. Geen stijve strategie, wel een duidelijke richting.

A dreamy light blue and yellow gradient.

Afstemmen

Alle ideeën op een hoop, kijken wat blijft plakken. Wat werkt, wat voelt goed, wat past écht bij jouw merk? Tijd om keuzes te maken en het plan scherp te stellen. Geen stijve strategie, wel een duidelijke richting.

A dreamy light blue and lilac gradient.

Aan de slag

Mouwen opstropen, de schouders eronder en gáán. Van plannen naar praktijk, van losse woorden naar een sterk verhaal dat staat als een huis. Met de vaart erin, plezier en focus op wat werkt.

A dreamy light blue and lilac gradient.

Aan de slag

Mouwen opstropen, de schouders eronder en gáán. Van plannen naar praktijk, van losse woorden naar een sterk verhaal dat staat als een huis. Met de vaart erin, plezier en focus op wat werkt.

A dreamy light blue and lilac gradient.

Aan de slag

Mouwen opstropen, de schouders eronder en gáán. Van plannen naar praktijk, van losse woorden naar een sterk verhaal dat staat als een huis. Met de vaart erin, plezier en focus op wat werkt.

Modern home office setup with a monitor, ergonomic chair, keyboard, and indoor plants near a window with blinds.
Modern home office setup with a monitor, ergonomic chair, keyboard, and indoor plants near a window with blinds.

Awards

Awards

Awards

GOLD - Best of Creativity

BE

GOLD - Best of Creativity

BE

GOLD - Best of Creativity

BE

GOLD - Best of media use

NY

GOLD - Best of media use

NY

GOLD - Best of media use

NY

SILVER - ONE SHOW

UK - NL

SILVER - ONE SHOW

UK - NL

SILVER - ONE SHOW

UK - NL

SILVER - Vacature Award

BE

SILVER - Vacature Award

BE

SILVER - Vacature Award

BE

Design Impact Award

2024

Design Impact Award

2024

Design Impact Award

2024

Meer dan 20 jaar ervaring

+20 jaar ervaring

Meer dan 20 jaar ervaring

Ogilvy

Digital Art Director

Gewerkt aan o.a.

Ford, Telenet, Coca Cola, Stad Brussel, Proximus, Dove, Belgacom, Chiquita, Fortis, IBM, Perrier, NMBS, Milka, Electrabel, Fanta, ...

FCB Global

Digital Art Director

Gewerkt aan o.a.

Nivea, Nivea for Men, Connections, Miracoli, Bobcat, Nuon, Russell Athletic, Nationale Loterij, ...

Newww

Art Director

Gewerkt aan o.a.

Total Oil, Deme Worldwide, Cisco, Recticel, TMVW, McCain, Pfizer, …

Gyro / Dentsu

Senior Designer

Gewerkt aan o.a.

Apple (NL stores), TNT B2B, HP, Sappi, Lifecell, Nucletron, Vitamex, NXP, KCI, ...

BRIGHT

Digital Art Director

Gewerkt aan o.a.

Prominent, Molenaar, Lucky Leder, Smienk, Kwiek, Inventum, Bronkhorst Buitenleven, Knulst Vloeren, ...

TRUE / MUNTZ

Creative Director

Gewerkt aan o.a.

Leger des Heils, Apeldoorn, Kuras, Circulus, Barneveld, Kliksafe, Linthorst, Maclean, Nimos, KPZ Hogeschool, Zwitsal Apeldoorn, ...

FAQ

FAQ

FAQ

Voor wie werk je?

Ik werk voor ondernemers, startups, creatieve bureaus en bedrijven die behoefte hebben aan een sterke visuele identiteit of een frisse digitale uitstraling. Zowel B2B als B2C.

Hoe lang duurt een project gemiddeld?

Dat hangt af van het soort project. Een simpele one-pager kan binnen een week klaar zijn, een volledige merkidentiteit of website duurt meestal 2 tot 6 weken. We bespreken altijd vooraf een duidelijke planning.

Werk je ook met bestaande merken of alleen met nieuwe?

Beide! Ik help nieuwe merken van de grond te komen, maar ook bestaande merken met een rebranding of digitale upgrade.

Bied je ook websiteontwikkeling aan?

Ja, ik ontwerp en bouw websites, meestal in Framer of Webflow. Heb je al een developer? Dan lever ik ook kant-en-klare designs aan in Figma. Daarnaast werk ik nauw samen met betrouwbare partners voor WordPress en andere CMS-systemen. Zo is er altijd een passende oplossing, of je nu kiest voor no-code, maatwerk of een flexibel beheersysteem.

Kan ik bij jou terecht voor alleen een logo?

Zeker, maar ik adviseer meestal om breder te kijken dan alleen een logo. Een sterk merk draait om consistentie: kleuren, typografie, tone-of-voice. Alles moet kloppen.

Werk je op locatie of volledig remote?

Ik werk voornamelijk vanuit mijn kantoorruimte in Nijbroek (Gelderland), maar ben altijd beschikbaar voor meetings op locatie als dat waarde toevoegt.

Kun je ook helpen met content, zoals fotografie of copywriting?

Ja, ik werk samen met een netwerk van fotografen en copywriters. Als het nodig is, stel ik een team samen dat past bij jouw project.

Voor wie werk je?

Ik werk voor ondernemers, startups, creatieve bureaus en bedrijven die behoefte hebben aan een sterke visuele identiteit of een frisse digitale uitstraling. Zowel B2B als B2C.

Hoe lang duurt een project gemiddeld?

Dat hangt af van het soort project. Een simpele one-pager kan binnen een week klaar zijn, een volledige merkidentiteit of website duurt meestal 2 tot 6 weken. We bespreken altijd vooraf een duidelijke planning.

Werk je ook met bestaande merken of alleen met nieuwe?

Beide! Ik help nieuwe merken van de grond te komen, maar ook bestaande merken met een rebranding of digitale upgrade.

Bied je ook websiteontwikkeling aan?

Ja, ik ontwerp en bouw websites, meestal in Framer of Webflow. Heb je al een developer? Dan lever ik ook kant-en-klare designs aan in Figma. Daarnaast werk ik nauw samen met betrouwbare partners voor WordPress en andere CMS-systemen. Zo is er altijd een passende oplossing, of je nu kiest voor no-code, maatwerk of een flexibel beheersysteem.

Kan ik bij jou terecht voor alleen een logo?

Zeker, maar ik adviseer meestal om breder te kijken dan alleen een logo. Een sterk merk draait om consistentie: kleuren, typografie, tone-of-voice. Alles moet kloppen.

Werk je op locatie of volledig remote?

Ik werk voornamelijk vanuit mijn kantoorruimte in Nijbroek (Gelderland), maar ben altijd beschikbaar voor meetings op locatie als dat waarde toevoegt.

Kun je ook helpen met content, zoals fotografie of copywriting?

Ja, ik werk samen met een netwerk van fotografen en copywriters. Als het nodig is, stel ik een team samen dat past bij jouw project.

Voor wie werk je?

Ik werk voor ondernemers, startups, creatieve bureaus en bedrijven die behoefte hebben aan een sterke visuele identiteit of een frisse digitale uitstraling. Zowel B2B als B2C.

Hoe lang duurt een project gemiddeld?

Dat hangt af van het soort project. Een simpele one-pager kan binnen een week klaar zijn, een volledige merkidentiteit of website duurt meestal 2 tot 6 weken. We bespreken altijd vooraf een duidelijke planning.

Werk je ook met bestaande merken of alleen met nieuwe?

Beide! Ik help nieuwe merken van de grond te komen, maar ook bestaande merken met een rebranding of digitale upgrade.

Bied je ook websiteontwikkeling aan?

Ja, ik ontwerp en bouw websites, meestal in Framer of Webflow. Heb je al een developer? Dan lever ik ook kant-en-klare designs aan in Figma. Daarnaast werk ik nauw samen met betrouwbare partners voor WordPress en andere CMS-systemen. Zo is er altijd een passende oplossing, of je nu kiest voor no-code, maatwerk of een flexibel beheersysteem.

Kan ik bij jou terecht voor alleen een logo?

Zeker, maar ik adviseer meestal om breder te kijken dan alleen een logo. Een sterk merk draait om consistentie: kleuren, typografie, tone-of-voice. Alles moet kloppen.

Werk je op locatie of volledig remote?

Ik werk voornamelijk vanuit mijn kantoorruimte in Nijbroek (Gelderland), maar ben altijd beschikbaar voor meetings op locatie als dat waarde toevoegt.

Kun je ook helpen met content, zoals fotografie of copywriting?

Ja, ik werk samen met een netwerk van fotografen en copywriters. Als het nodig is, stel ik een team samen dat past bij jouw project.

Praktische Info

Praktische Info

Praktische Info

KVK

32171959

KVK

32171959

KVK

32171959

BTW

NL005169858B20

BTW

NL005169858B20

BTW

NL005169858B20

Design Impact Award

2024

Design Impact Award

2024

Design Impact Award

2024